tisdag 28 april 2009

Trodde aldrig....

jag skulle börja blogga...men nu är jag här! Min egen blogg... Varför? För att jag behöver ännu en ventil. Min man är trött på att höra om mina mammadagar... Exakt kommentar härom kvällen : Allt du pratar om handlar om något barnrelaterat. Som ni förstår är jag ganska nybliven mamma. Lilla hjärtat, Amanda, var elva veckor i går. Hon har även en stolt storasyster som snart blir 6 år. Så jag är altså en stolt tvåbarnsmorsa, med allt vad det innebär.
Tror jag har behov av att skriva av mig...oavsett om det är någon som läser eller inte.
Kanske det kan hjälpa mig att hålla uppe humöret vilket kan vara svårt ibland. När en nybliven mamma med sömnbrist inte är glad är det inte mycket som ska till för att få bägaren att rinna över...
Så klockan är nu alldeles för mycket och jag behöver sömn!!!
Så från lilla mig: Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade