fredag 3 december 2010

Ny vardag!

Ja goa vänner, från och med måndag morgon ska jag börja jobba på heltid! Var på en intervju i onsdags, och i torsdags ringer säljchefen och säger att det känns klockrent och undrar om jag vill börja jobba på måndag:-)
Så jag ska börja jobba på ett It- företag i Halmstad som innesäljare. Det känns väldigt bra och det verkar vara ett gott gäng. Alicia börjar på fritids och Amanda får vara på dagis så klart. Det kommer att bli en stor omställning.
Har inte funderat på hur det blir med min blogg än. Meningen från början var ju att jag skulle blogga under föräldrarledigheten och ha bloggen som en ventil. Vi får se hur mycket tid som blir över. Kanske jag har kvar den och skriver lite då och då för att uppdatera. Vi får se, som sagt var. Vardagen kommer ju se helt annorlunda ut och jag vet ju inte hur mycket tid och kraft jobbet kommer att ta så här i början. En ny fas i livet börjar nu!

Stora kramar från en lite nervös och mycket förväntansfull och hoppfull Linda!

3 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS!!!

    Får man fråga var det är du ska jobba?

    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Lycka till vännen!! Det kommer att bli sååå bra och du kommer att fixa det galant!! Såå roligt!! Kramar Nina <3

    SvaraRadera

Bloggintresserade