måndag 8 november 2010

Helgen!

Ojojoj, denna helg går till historien! Hahaha. Tyvärr kan jag inte dela med mig av detaljer men oj vad händelserik den varit!
Jag har varit i Göteborg och hjälpt Angelika på olika sätt hihi. Vi har haft det bra. På fredagen var vi uppe på heaven 23 och åt räkmacka :-) Sedan gick vi ut och dansade en sväng på nivå. Där blev vi fotade och hamnade på stureplan.se Kolla in:

http://stureplan.se/bilder/nattklubb/fridays-@-niva/2010/11/05

Skrolla ner så hittar ni oss!

Kul var det. Sen följde Angelika med hem och lördagen blev mysig med pizza och film. I går söndags var det slappedag. Jag handlade och Alicia gick på bio med mormor. Angelika tog tåget hem.
På kvällen var det mys i soffan,
Jan och jag såg shutter island. Den var lite läskig, men helt ok. Somnade ganska sent. I dag var det dags för skola, förskola och vardag igen!

I morgon ska vi ner till Halmstad med lilla Amanda för att röntga lungorna.

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade