fredag 12 november 2010

Nominering

till min kära man:-) på Mix megapols grabbplan. Hade varit lite häftigt! Om han kom med menar jag! Håll tummarna, jag nominerade honom i förmiddga och dragningarna börjar nästa vecka!
Vi har varit hemma i dag. Skönt. Tagit det lungt. Både jag och Amanda är lite halvförkylda.
I morgon drar Jan till Tyskland över dagen och vi andra ska roa oss med att gå på kalas!
Blir nog bra. Jag har lite annat smått som ska fixas med. Men pappas farsdagpresent är redan fixad då vi trodde det var förra söndagen. Haha bra jobbat Linda. Men vi kom på det i tid som tur är.
Mitt humör är detsamma, får skylla på höstdepp eller nått?
Är bara trött och hängig. Nu ska Amanda få lunch, sedan ska jag hämta Alicia.
I kväll är det DISCO för henne, så det är en stor dag!:-)

Ha en skön fredag, bästa dagen på hela veckan;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade