måndag 30 november 2009

Feber och oro...

Amanda är inne på sitt andra dygn med hög feber. Det gör så ont i mitt mamma-hjärta. Men hon är så duktig, dricker mycket och äter ganska bra ändå. Natten var orolig. Hon vaknade ofta och hade svårt att ligga still. Alvendon var fjärde timma hjälper.
Hoppas så hon ska tillfriskna snart!!!!!!

Alicia var lite hostig i morse igen, VARFÖR kan vi inte få vara friska snart!! Känns som om det bara går runt. Jag mår bättre även om jag ff har ont i halsen. I går natt sov jag nästan inget för jag hade så ont i örat. Suck. Hatar vintern och alla dess sjukdomar. Hörde även att maginfluensat börjat härja i Alicias skola.....

Jaja så är det..

BADRUMMET blir superfint och jag lovar att lägga ut bilder så fort jag orkar!! Min man är duktig!!

Tänker på dig Nina och hoppas du får gjort det du ska i dag och att du slipper ha så förbaskat ont!! Tänker även på Madde som numer är hemma och pysslar om sig, och magen, snart är det dags!!:-)

Kramar till er alla!! Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade