onsdag 11 november 2009

Jag KAN ju!!!!



Ja, liiite jobbigt är det just nu. Hon bara ställer sig upp, spelar liksom ingen roll hur trött hon är- upp ska hon!!! Sen står hon och gnäller, eller skriker.... gärna mamma.... När mamma kommer blir honförst överlycklig, sen när hon kommer på att jag kommer för att lägga ner henne blir hon grinig igen... suck. Lilla snuttan. I natt sov hon jämte mamma igen. Hon vaknade precis innan jag skulle lägga mig. Sen sov vi till halv sju! KANON!
I eftermiddag ska jag och Alicia förhoppningsvis ta vaccinet. Jag har förberett Alicia... Hon förstår att vi måste, men hon vill ju så klart inte, så vi får se hur det går! Nu ska jag göra lite nytta här hemma, man får passa på medan hon sover... Efter tiotal spring uppför trappan, så sover hon nu:-) Jag återkommer med vaccin-rapport! Ha en skön dag!
(Lite dålig kvatitet på bilderna för det är mörkt i rummet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade