torsdag 3 december 2009

Lite allt möjligt...

Jan åkte till Stockholm i går eftermiddag och kommer hem i morgon kväll. Amanda sov hyfsat bra i går, somnade tidigt och jag och Alicia fick lite mys med film. Amanda vaknade två ggr under kvällen och Alicia hade ont i ett ben (växtvärk) så det blev till att massera och så lite alvedon. Ändå hann jag med att se alla min afavoritprogram + en superbra film!
Natten sen: Amanda vaknade 01.40 och kl 02.00 kom Alicia med kudde, vi somnade om vid 02.30 och sov sedan hela tjejgänget till kl 06.50!
I dag kommer jag tvätta och fortsätta röjja... Har röjt ut i Alicias garderob, det som ska slängas och det som ska sparas till Amanda. Tur att det snart är jul, hon behöver uppdatera sin garderob!

Tog en liten paus men nu ska jag fortsätta innan tufsan vaknar!

1 kommentar:

  1. Skönt att du verkar få sova lite bättre nu! Vad duktig du är som rensar garderober, skulle behöva rensa ur min, fy vad massa skit det finns där som inte använts på år!
    Tack för din kommentar och omtanke på min blogg, det värmer. :) Är mkt bättre nu, det är skönt.
    Kram på dej!

    SvaraRadera

Bloggintresserade