tisdag 26 januari 2010

Ska det bli en fjärde?

Så här underbar är prinsessan vid frukosten!!:-))Macka är gott!!

Ja, en fjärde natt med sömn? Varje kväll har jag badat henne, sedan har hon sovit heeela natten(förutom en vällingslurp och blöjbyte vid fyra-fem, sedan sova vidare till halvåtta-åtta! Underbart. Speciellt efter de tre dygn utan sömn!
Så nu håller vi tummarna.
I övrigt har dagen varit bra, Alicia har varit hemma, men jag tror hon har varit feberfri hela dagen. Hon får ändå vara hemma i morgon då det är utedag och riktigt kallt brrrr.....(ska vintern aldrig ta slut!!!)!
Jan tror han har fått svininfluensan... ja man vet ju aldrig, han har ju inte vaccinerat sig!?
Men vi får hoppas på det bästa. Helt ärligt har jag med känt mig lite raddig, men ingen fara, bara att något finns i kroppen men vägrar bryta ut!
Till helgen är det meningen jag ska hälsa på Angelika i Gbg så det är bara att hålla tummarna för det har jag sett fram emot riktigt länge!!! POSITIVA TANKAR!!!!:-))
Ha en skön tisdagskväll!! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade