fredag 8 januari 2010

Slarvat...

Med min blogg på sista tiden... Inte haft någon lust helt enkelt..
Inte det, att det inte finns saker att berätta, för det finns massor:-)

Amanda har haft superhög feber i två dygn, men hon verkar må bättre. Skönt för hon har varit fastklistrad i mig i två dygn med hihi. Mysigt men jobbigt i längden. Hon har sovit på mig och i jämte. Hon har varit mycket matt. Men duktig. Om hon håller sig feberfri nu slipper vi åka till doktorn i morgon!

Jag städer bort julen i dag, det mesta av den i alla fall. Har inte hunnit hälsa på min kusin, och lilla Nellie, men jag hoppas att det finns tid till det snarast, bara Amanda mår bättre! Tror att det är hennes tänder. Den femte är på väg, och hon har inga andra tecken på att vara sjuk så!

Min diabetes-sköterska och jag diskuterade om jag ska operera mig och ta bort chansen att bli gravid igen. Nu när du inte ska ha fler så menade hon på att det var lika bra. Jag sa det till min käre man som INTE tyckte att jag skulle göra det. Inte för att han vill ha några fler barn utan han menade på att om tio år kanske allt ser annolunda ut. Du kanske har träffat en ny ung förmåga och vill ha en liten till... HAHAHA..... Stor risk!

Men det jag vill komma fram till är, att trots jag, VI har bestämt att inte skaffa fler känns det ändå så fel att ta bort den möjligheten! Deprimerande, jag vet inte... Jag har alltid trott att jag skulle få en son med. Nu fick vi underbaraste Amanda, men kanske drömmen finns kvar någonstans lååångt där inne.
Jag har vilket fall som helst kommit fram till att jag INTE vill ta bort möjligheten, trots att fler barn inte finns med på kartan i dagsläget!!!

Stor kram från mig till er! Hoppas förresten ni haft det bra över alla helger! Det har vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade