måndag 12 april 2010

Liten uppdatering...

Hej mina kära bloggläsare! Jag funderar så mycket nu för tiden, på allt! Frågan är hur mycket jag ska skriva i bloggen haha. Jag gjorde högskoleprovet i lördags och det gick INTE bra. Läsdelen kom två ggr, och den delen som räknas, tabbade jag mig så mycket det bara går, orkar inte gå in på hur. Men det var tungt. Kommer ändå att hamna runt medel. Nu har jag gått vidare och tänker ägna mig åt mina barn och att komplettera upp, och läsa upp så gott det bara går så jag kommer in nästa år!!

Lilla hjärtat, Amanda går numera!!! För en vecka sen nu ungefär släppte det för henne! Hon är så söt när hon stapplar omkring här och nu märks det att hon vill att det ska gå undan! Vi har varit ute och cyklat nu när vädret varit så fint, och hon älskar att åka därbak! I dag premiärgungade hon alldeles själv (hon har bara gjort det med mig innan) och det var med kul. Men hon är sååå upptagen av allt som händer omkring henne hela tiden.

Alicia ska på disco på fredag och har för första gången bett pappa om pengar för att kunna köpa nya "finskor". Häromdagen var hon på JC med mig och köpte en schal för sina egna pengar. Hon känns så stor redan min lilla tjej. Hennes humör är lite som en tonårings. Ena timmen kan allt vara bara bäst i hela världen, och sedan på en minut, är allt bara tråkigt och mamma är jättedum. Det gäller att hänga med!

Jag och min man har alltid så många tankar och ideer för oss, och vi håller just nu på och tittar på en liten grej som är en dröm i mina ögon. Men det är långt kvar till verklighet. Och om det blir något denna gången tåget går, det vet jag inte, men i annat fall kanske nästa gång!

Mitt huvud är ialla fall fullt av tankar och ideer, som sagt, men det bästa i livet är ju att leva här och nu, och just nu är jag mamma till världens bästa ungar!!!!
I morgon ska jag försöka lägga in bilder från senaste tidens händelser! Jag har inte fått tillbaka min dator än!!!:-( KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade