onsdag 21 april 2010

Lugn dag...

Natten var allt annat än rolig. Fast kvällen i går blev tack och lov lyckad! Det var först vid tolv Amanda drog igång. Kl 05.15 fick jag ta med mig henne till Alicias rum och hon VET att sängen är smal, så hon kurar ihop sig tätt intill mig och somnar som en stock:-) Kl 07.00 går vi upp och väcker Alicia. I natt ska alla sova i sina egna sängar... det blir alltid bäst så! Även om det är skönt att ha dom nära ibland!

I dag går jag runt här och gör det jag känner för. Har just städat toaletterna och ska putsa lite till. Orkar inte så mycket som väntat...
Alicia har miniårerna och ska hämtas vid fyra.
Hade jag orkat hade jag åkt hem till kära kusinen och hittat på något, det hade varit så mysigt, det är så tråkigt att vara själv! Även om det är skönt ibland vill man inte ha det så, så länge!

Nu ska jag sätta på lite kaffe, gå ut med Zäpo, hämta posten och plocka in lite blommor:-)

Hej hopp!

1 kommentar:

Bloggintresserade