fredag 16 april 2010

Shopping och gallskrik...

Ja, det gick ju som det gick på provtagningen. Liten arg tjej som inte vill sitta still gjorde att vi var tvugna att sticka i fingret och det tar ju mycket längre tid. När vi kom hem somnade hon bums och har sovit VÄLDIGT mycket sen dess. Tar på krafterna. I morse hade hon ingen feber och det är över för denna gång. I går kväll när jag bytte blöja såg jag att ännu en tand spruckit igenom, jämte kindtanden. Så jag tror ff på tandteorin, fast det känns ändå bra att utesluta andra saker.

I går kväll åkte jag och Alicia upp till Gekås. Meningen från början var att hon skulle få nya finskor till discot. Men det gick lite över styr när mor och dotter kom igång;-)
Tur att vi var på Ge-kås! Hon fick glittrigt nagellack, öronhängen (discoringar) små klämmor i rosor till håret, Belle parfym, skor, väska, tunika och en tuff glansig kort jacka( var liiite för stor men den skulle hon bara ha) När hon började titta på läppstift tyckte tom mamma att det gått för långt men det blev ett glansigt läppsyl som var rosa.
Hon sjöng hela vägen hem och när hon lagt sig sa hon att hon var jättepirrig och längtade tills i dag:-) Så i kväll ska hon duscha och locka håret så vi får nog börja i tid!

Spännade, tycker tom mamma:-)

Kommer rapport och kort senare!!! Så klart!!

I eftermiddag ska jag till Studiecentrum och prata!

Ha en riktigt skön fredag!!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade