lördag 21 augusti 2010

Ge-Kås!

Japp, i dag fick det stora varuhuset ett besök! Min mans förslag, hör och häpna;-) När vi kom dit stod det en skylt: TV-inspelning pågår!! Suck och hjälp.... Skulle man någon gång vilja vara med på Tv så är det i alla fall inte i någon Ullareds-såpa (sopa). Inte för att det inte är underhållande att se på men, ja ni förstår säkert vad jag menar.....

Vi hittade kläder till barnen och alla var nöjda och glada. jag hittade lite nya böcker ( är inne i en läs-period nu). Sedan köpte vi munkar och åkte hem till farmor och fikade.

Till kvällsmat blev det tacopaj och som efterrätt fick barnen var sitt kinderägg. Sedan fick dom leka av sig sockerchocken och nu ligger dom i sängarn, redo att SOVA hoppas jag.....
Lite vuxentid hade inte varit så dumt känner jag.

Härom dagen bakade jag bullar till min kusin som ska åka till Umeå (i morgon) för att studera. Vad glad jag blev, att du tyckte om mina bullar kära kusin:-)
Ha det så bra och håll oss här hemma uppdaterade!:-)

Nu ska jag njuta av ett glas vin..... Ha en skön lördagskväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade