torsdag 26 augusti 2010

Panik....lite smått

Över tja vad ska jag säga, ärligt talat, livet! Kanske en liten ålderskris?! Vad vet jag. Vet bara att jag måste få ett jobb snart så lillsnuttan kan gå på dagis och träffa andra barn, hur jobbigt det än nu känns..... Väldigt jobbigt! Får panik på alla som får barn runt mig, det går över men förvåningen över att beslutet att inte försöka få fler barn känns jobbigt, hur nu sjutton det kan göra det! Vet inte vad det är med mig...... Vill så mycket men vet inte vilken ände jag ska börja i, känns som om jag frusit fast, vet inte hur jag ska komma vidare!
Usch, det känns inge vidare faktiskt. Känns som om jag längtar efter något, men jag har ingen aning om vad......!!!
Lite smått.... ja just det panik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade