tisdag 24 augusti 2010

Hmmm...

Jag måste erkänna att jag har lite smått panik!!! Har valt bort att börja plugga då jag inte vet om jag orkar igenom. Nu letar jag altså JOBB!!! Har slängt ut lite krokar här och var men shit vad jobbigt det känns. Jag vill ha något jag trivs med.... Jag har lite ideer men så enkelt är det inte!! Suck och hjälp! Återkommer om det.

Läkaren jag och Amanda träffade konstaterade bara mer el mindre att hon inte vågade ha några teorier och att hon ville skicka en remiss omgående till Halmstad!! Tack för det, var ju precis det vi ville så det känns skönt att ha kommit så långt i alla fall. Nu vätar säkert än mer prover och undersökningar:-( Men vi får ta det som det kommer, och det känns bra att det händet nått.

I eftermiddags var jag och Amanda hos min kusin:-) Alltid llika trevligt:-) Madde: Vi ses snart igen;-)

Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade