onsdag 1 september 2010

usch och fy för öroninflammation!!

De senaste dygnen har varit kämpiga här hemma. Lilla Amanda och jag fick endast en timmes sömn i förgår natt... Hon somnade sittandes i soffan kl 07.00 på morgonen. Konstigt nog tar mammakrafterna över och det var inte så svårt att åka till doktorn och ta sig igenom dagen. I dag känner jag att jag mår sämre dock, med huvudvärk ont i bröstet till följd av hostan förmodligen, mao är jag inte på topp direkt!! Amanda har fått antibiotika för första gången i sitt liv då båda öronen såg hemska ut! ( Usch vad det värker i mig)
Jan är i Stockholm så det var bara att väcka de trötta barnen i morse, köra Alicia till skolan. Amanda somnade efter all medicin och sover nu. Jag har massor att göra men jag orkar bara inte. Är helt slut. Ska bara lägga mig i soffan en stund och zappa lite och ta det lungt. Alldeles själv och det känns skönt!

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade