tisdag 21 juli 2009

Bra dag!

Har det varit i dag:-) Kände det på mig när jag la mig i går... Har sovit riktigt gott i natt och Amanda med, hon väckte mig med ett stort leende 7.20 i morse, hon fick mat och sen låg vi kvar och babblade....Hur mysigt som helst!

Jag gjorde en smarrig lunch och sedan blev det våfflor till fikan när Alicia och farmor kom! Skönt att ha henne hemma igen!

Jag har beställt 1 och 2 mosboken(Jan tyckte jag sa moseboken). Johanna Westman, har skrivit om att börja med mat till små barn, vad att tänka på, och smarriga recept! Har ska det lagas och mosas mat:-)
Märker att fler och fler i min ålder får barn.... Inte så många när jag fick Alicia för sex år sedan!
Skönt att vara färdig med barnafödandet samtidigt som man är lite avundsjuk på alla som har det framför sig... Men i mitt fall är det skönt att det är över och att man har två underbara döttrar, ibland får man nypa sig i armen själv för att tro på det!!
Nu är det sängen, ny dag i morgon! Den ska bli bra den med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade