torsdag 16 juli 2009

Sliten...

Ja jag känner mig trött och sliten.. Det influensa-aktiga som började förra torsdagen verkar komma tillbaka. Ringde och bokade en till till vårdcentralen i morgon. Jag har ju inte direkt tagit det lungt sen jag kände mig bättre heller, så jag antar att jag får skylla mig själv. Känner mig allmänt lite låg. Tur jag har älskade Amanda som lyser upp min tillvaro. Hon är ju sååå underbar. Hon är så trygg hos mig och mår allra bäst hos mamma, när jag inte mår bra och inte orkar som jag brukar får jag dåligt samvete. Jag vill vara frisk och må bra för hennes skull. Det går ingen nöd på henne om någon annan passar henne, men hon mår bäst hos mig, jag vet det!
I natt sov älsklingen från nio till sju.... visst är hon duktig:-)
Jag ska jobba i dag.... Ska ta alvedon och härda ut...//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade