måndag 20 juli 2009

Jobbig dag...

Det har inte hänt så mycket i dag. Jag har varit trött och grinig. Har liksom ingen ork i kroppen. Min man håller på att renovera Alicias rum och det går framåt. Amanda vaknar av allt oljud, typiskt att man ska få en sån lättväckt andra unge;-)
Det var i alla fall det min man behövde lite hjälp med härom dagen... Alicia är hos farmor för andra natten och jag skanar henne nu.

Ska snart gå och lägga mig, det har inte varit min dag i dag....Var och handlade innan och jag glömde nog hälften. Sådana här dagar saknar man att kunna dra upp täcket fortsätta sova och glo på tv heela dagen....
I morgon tar vi nya tag. Då ska jag ta fram mixern och göra GOD barnmat på alla rotgrönsaker färska kryddor och potatis!:-)
GODNATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade