måndag 6 juli 2009

Trött...

Känner mig ff lite trött efter helgens fest.... Tack Peter och Denny för en trevlig 60-års-fest;-)
Länge sedan man blev på kanelen... Även om jag inte mådde dåligt dagen efter så gjorde snapsarna sitt jobb under kvällen och natten... Tänk alltid när man varit ute(var en sväng i stan med) och snackar med folk och om deras kärleksbekymmer, slår det en alltid hur jäkla lycklig man är och vilken fin familj man har.... Och världens underbaraste man som jag älskar över allt annat. Tror inte man kan hitta någon som man funkar så bra med. Inte i alla lägen men för det mesta. 9 1/2 år är en lång tid... Mycket har hänt men jag är sååå glad att känslorna finns där!!!

Min snälla man är och hjälper sin syster och jag och ungarna är hemma....Tänkte ta mig ut och handla med dom senare och kanske hälsa på i Ninas lägenhet:-)

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade