fredag 24 juli 2009

Längtar efter sängen....

Det är ju så skönt att gå och lägga sig på kvällarna just nu.... Jag är en periodare när det gäller att sova...ibland somnar jag lätt och sover gott, men ibland är det hopplöst, vaknar flera gånger och känner mig inte bekväm i sängen...Men just nu är det altså skönt :-)

Jag har jobbat i dag och i går. Jättekul och det går som hejsan. Tiden går fort i biljettboden på vallarna:-)
I går var Jähkel där, kändisen altså, supertrevlig och jordnära:-)

Amanda är lite hängig, eller var, rättare sagt. I dag verkar hon piggare. Jag är orolig för att hon ska åka på skiten jag hade. Något har hon ju fått. Det var lite täppt i näsan i morse och tjockt i halsen i går kväll, men som sagt, hon verkar må fint nu:-)
Hon fick följa med på sin andra shoppingtur till Willys i dag, och det gick lika fint som förra gången. Men tröttsamt, hon sov gott när vi kom hem :-)

Nu ska jag läsa saga för stora dottern.... , innan sängen!!

God natt för i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade