lördag 24 oktober 2009

Annolunda fredagskväll.....

Det var så kul att jobba i går. Hade nästan glömt hur kul det är;-)
Tänkte nästan inget på Amanda(jag skrev nästan)....
När jag kom hem ville Alicia gå på disco i skolans matsal. Så det var bara att slänga i sig lite mat och i väg igen. HÖG musik och mycket volym i form av skratt gap och skrik....
Kändes lite konstigt att se sin 6-åriga dotter dansa tryckare med en lång trea!!!! I vit skjorta och gelé i håret. Jaja det är väl bara att vänja sig! För söt är hon, vår dotter;-)

När vi kom hem såg jag fram emot ett glas vin och idol. Hmm Amanda som sovit 45 min på hela dagen enligt min man, ville ff inte sova. Var stirrig trött och gnällig. Själv var jag med trött och gnällig så det fick bli sängen med en trött liten tjej. Först gosade vi länge(hon hade nog saknat sin mamma:-)) Sen somnade vi. Sov till halv sex, då gjode vi välling och somnade om till halv tio!!!!!

Vi är ff lika förkylda och det är jobbigt, hoppas på att sömnen i natt gjorde gott! Ha en skön lördag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade