fredag 2 oktober 2009

Jag vet...

Det var ett tag sedan... Jag har inte riktigt varit på hugget, varit trött och slö. Gårdagen gick åt till städning och i onsdags var jag och Amanda på rytmiken! Hon var sååå duktig denna gång, satt i knät och lyssnade och tittade med stora ögon på allt och alla! Sen i dansen skrattade hon som bara den, så det var poppis denna gång.-) KUL!
Alicia har börjat i kör och på miniårerna (eller vad det heter). Pysslar mycket= min tjej det. Och hon älskar att sjunga säger hon så det var ju passande. Detta betyder att hon kommer hem senare både måndag och inte förrän fyra på onsdagar, känns konstigt. Hon är stor nu... Fast ändå liten och det glömmer man ju lätt ibland.
Får se vad som händer i dag, strax lunch sen hämta Alicia. Ska kanske fixa lite mer blommor att plantera och göra lite höstfint runt huset. Sen tvätt, lite handling osv.....
I helgen ska det bli regn och rusk, passar utmärkt eftersom min käre make gått och köpt en ny 52 tums tv!!!(jag vet). Så vi sa att i helgen ska vi lyxa till det och hyra lite bra filmer och slappa.
Tror det är en bra idé nu när hösten slår till! Tända lite i brasan och hoppas på massor med sömn!:-)

Ha det fint och njut, av det just nu, fina höstvädret!! Kram

1 kommentar:

Bloggintresserade