tisdag 6 oktober 2009

På bättringsvägen!

I dag gick Alicia till skolan, Amandas feber är borta, så nu håller vi tummarna att dom blir friska! Amanda har sovit sådär i natt. Hon har vaknat och varit hysterisk tre gånger. Och hon ville INTE sova i går kväll. Vet inte om hon har ont i halsen, magknip eller vad! Det är så svårt när dom små liven inte kan säga vad som är fel. Frustrerande.

I går flytspacklade min käre man, så nu börjar vi närma oss kakling och klinkring, tjohooooo!!!!
Och jag upptäckte att jag har många föräldrardagar kvar!! Skönt, för jag vill verkligen inte lämna bort lilla hjärtat än! Även om det är dags att ansöka om en dagis-plats snart!!

I dag skulle vädret bli fint. Och efter alla dagar inomhus kanske man ska bege sig ut! Man blir lite isolerad med sjuka barn. Även om helgen varit behaglig och gårdagen likaså.
Tänkte jag skulle baka frallor och göra lite barnmat. Vi får se vad som hinns med!

Tack och hej för mig, ha en bra tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade