torsdag 29 oktober 2009

vardagsliv...

Mmmmm fick en bröd-skalk medan mamma och Alicia åt lunch;-)







I dag försöker jag städa... Alicia skulle hjälpa mig att passa Amanda medan jag hämtade dammsugaren, då lyckades hon välta ut hela spannen med dammvatten..... Amanda altså..



Blev lite blött i hennes rum... Och ja titta på bilderna och se så fint det blir i köket när hon får härja, haha. Hon blir nog inte enkel, kan inte låta något vara! Nu sover hon och jag satte mig här, känner att jag är ganska trött. Varit i gång sen sju. Amanda var vaken ett och fyra i natt. Klockan fyra krånglade hon och då fick hon sova jämte mig och Jan, vilket gick hur bra som helst:-)



Nu ska jag ta hand om tvätten och fortsätta städa! Skulle gjort en äppelpaj med men vart tar tiden vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade