fredag 9 oktober 2009

Fredag..

Nu är det snart helg igen. Amanda var vaken från 24-03 i natt för att sedan vakna sju... Gissa vem som sover nu? Det konstiga är när jag låter henne sova så mycket hon vill på dagen, (vilket är ganska mycket just nu) då sover hon bra på natten, men håller jag henne vaken så mycket som möjligt på dagen, då sover hon dåligt på natten. Ska nog bara försöka låta henne följa sin egen rtym, hon behöver nog mycket sömn nu. Och sedan som Cicci sa, det är bara att gilla läget. Och gör man det känns allt genast så mycket bättre:-)
Inget varar för evigt!

Jo filmen! Nästan så att jag hade svårt att hålla mig vaken, fick kämpa lite... Nej det gav ingen känsla av: att nu har jag äntligen sett en bra film! Blev besviken faktiskt, hade förväntat mig mer. Så nej, ingen måste-film.

I dag ska jag försöka komma in till staden och uträtta lite ärenden. Helgen blir förhoppningsvis lugn.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade