tisdag 23 februari 2010

första pausen i dag...

Det har varit väldigt intensivt som jag trodde det skulle bli. Amanda har verkligen inte mått bra i dag. Vi har varit på VC och jag har ringt sjukvårdsupplysning osv. Nu har hon fått i sig lite i magen fått ro nog att soma in lite, sen får vi se hur länge det blir. Är det inte bättre i morgon får vi åka in med henne igen. Vi fick lite starkare tablett av doktorn som hon fått nu. Att reagera så starkt på vaccin är inte helt normalt. Så nu håller vi tummarna. Och så tänker på papps som e på väg hem från Stockholm!

Nu ska jag vila mina armar och rygg en stund och ägna mig åt stora dottern!

Kram så länge!!!

Nu vaknar hon igen och jag måste rusa...igen

1 kommentar:

  1. hej vännen!
    ja visst är jag på hugget i tävlingarna hehe. hoppas Amanda mår bättre idag
    tänker på er!!

    kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade