söndag 7 februari 2010

Laddar...


För ett år sedan var det lördag i dag... Alicia och Jan var på besök och såg Melodifestivalen:-)
Jag är både lugn och övertygad om att allt blir bra, samtidigt som jag är spänd och nervös.

Men jag kan koppla av och är närvarande på ett bra sätt.

Tankar närhet av min familj och laddar. Allt känns magiskt när jag tänker tillbaka. Så förväntansfullt. Min mage var helt enorm och inte så vacker längre som alla läkare tyckte en månad tillbaka:-)

Lilla bebisen trycker på enormt mycket och det är bara en hel dag kvar innan den får se ljuset.

Även om nedräkningen började för länge sen, räknar jag numera timmar. Jag mår bra även om jag oroar mig, men det var så annorlunda och magkänslan var bra! Snart, snart!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade