fredag 5 februari 2010

Vinterland!!




I går var jag och Alicia ute och hade snöbollskrig!... Det var så härligt ute i går. Solen sken och det var alldeles lagom kallt.

Jag har efter noggrant godkännande fått tillåtelse att lägga ut en bild på Alicia. Klart jag vill lägga ut kort på båda mina barn, MEN Alicia är snart sju år och jag vill att hon ska vara bekväm med vad som läggs ut på henne, speciellt när hon bryr sig så mycket. Jag brukar läsa min blogg för henne ibland, och hon är mycket noga med vad som skrivs om henne... haha. Jaja bra med integritet.
Själv ska jag göra mig i ordning. Amanda sover. Sen handla och kanske det blir bio med Alicia i dag. Amanda får i så fall vara hos mormor för papps är i Gbg och kommer inte förräns i kväll.

Det kommer säkert ett inlägg senare, om Amandas förlossning.....

Ha en skön dag!!!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade