onsdag 23 juni 2010

Farmor

Efter klitte i dag och simskola, var vi hos farmor på besök. Vi fick en underbar middag, som alltid:-) Sedan gick jag och Amanda och la oss i farmors säng och sov ett par timmar, så skönt och välbehövligt! Alicia fick lite egentid med framor och det är ju bäst det...Vi fikade och sprang i trädgården så klockan hann bli sex innan vi kom hem.
Amanda fick sig ett bad. Men hon har sovit lite oroligt nu på kvällen, så jag hoppas verkligen hon sover till i morgon bitti nu, för det tänker jag försöka göra!

Jag är väldigt imponerad av Alicia på klitte. Hon tycker verkligen det är jätteläskigt att doppa huvudet och hon fryser så hon skakar emellanåt, men hon kämpar på!
I morgon blir det sista dagen för denna veckan.

Midsommar närmar sig, men det känns inte som det tycker jag. Det är nog vädret som ställer till det. Det måste väl ändå vända snart, för jag hoppas verkligen inte det är en sån där sommar när man bara går och väntar på bättre väder, och rätt vad det är var sommaren slut!

Gonatt mina vänner, i morgon är en annan dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade