tisdag 8 juni 2010

Trevligt sällskap!

Ja det hade vi i Söndags, som för övrigt var Sveriges nationaldag! min kusin Madde och hennes Christian och Nellie var här. Vi grillade och hade det hur trevligt som helst:-) Bubbelpoolen kom till användning, och jag tror att dom hade planer på att köpa en egen när dom åkte hem;-)
Tack för i söndags!!

I går var Amanda på kontroll på BVC. Hennes kurva pekar lite neråt, men det kan bli så när dom blir mer aktiva och springer runt. Jag är inte orolig, för äta, det kan hon! Jag trodde även hon skulle få vaccin och laddade för feber.... Men det var först om två månader, så det var ju skönt! MEN i morse när hon vaknade vid fem var hon supervarm och har feber i alla fall:-( typiskt!

Vi får se vart det tar vägen, som vanligt är hon inte sjuk.

Jag går ff och väntar på mina provsvar från biopsin! Ska ringa dom i morgon om dom inte är med posten i dag. Det är ju ändå tre veckor sedan i dag. Men sen tycker man ju att hade det varit något så borde dom ju hört av sig vid det här laget!

I dag blir det en lugn dag. vädret är inte på topp och vi är lite trötta allihop...

Ha en skön tisdag!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade