tisdag 15 juni 2010

känslor...

Har suttit och lyssnat på musik hela kvällen. Surfat runt och spanat efter jobb. Hela tiden har tankarna vandrat i väg.
Tänker på: Morfar, som inte funnits i livet på tre år:-(
Mina två fina barn, och ansvaret man har som mamma.
På en son, som jag aldrig fick men konstigt nog drömmer om ibland, ( säkert spådamens fel, som spådde mig när Alicia blev till, och sa att jag skulle få en son. )
Senast i natt drömmde jag en hemsk dröm om att jag fick tvillingar. Flickan överlevde men pojken dog, visst är det skumt!?
Tänker på att man är mitt i livet och nyss gjort en biopsi.
Att jag inte har något fast jobb som jag trivs med.
På hur bra man har det, men det är ett inrutat liv, och att man bara har en chans på sig att leva sitt drömliv.
Visst gör jag det, men man ska väl ändå sträva, drömma efter mer?

Nä nu ska jag sluta fundera och gå och lägga mig.....
Tänker för mycket i bland!

Gonatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade