onsdag 16 juni 2010

Sommar:-), äntligen!!

Härliga dag! Alicia har haft kompis här hela dagen, jag fick vara med och leka ett tag då tjejerna hade lite problem med humöret, båda var trötta!
Amanda har tultat runt och varit lycklig över att få vara ute! Hon älskar det. Blir vansinnig när vi ska gå in, och jo hon kan verkligen bli vansinnig!!
Det har hon även varit i kväll, men i dag gav sig inte mamma! Hon somnade om efter många protester och om och men (yes)... Sen får vi se hur natten blir!

Mannen ska till Stockholm i morgon över dagen, och vi tjejer ska till mormor och äta lunch, sedan blir det säkert slappa i trädgården på eftermiddagen.

Jag har bränt mig lite på ryggen i dag, att man aldrig lär sig!

Nu ska jag läsa lite innan det är dags att blunda och hoppas på mycket sömn... Gonatt från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade