onsdag 2 juni 2010

sömn och en härlig sommardag....

Det har varit en bra, härlig dag. I morse var jag hos min kusin och hennes lilla sötnos, vi åt en god lyxig frukost, sen gick vi en promenad. Vädret i dag har äntligen betett sig som riktigt sommarväder! Vi har varit ute större delen av dagen och jag har tom. lyckats bränna mig lite, solen är stark.
Under eftermiddagen tog energin slut. Min natt i natt var jobbig och jag har börjat tappa tålamodet när det gäller min sömn. Det är SKIT JOBBIGT!! Jag somnade 23 och blev sammanlagt väckt sex ggr! Ok min man måste ju få gå och lägga sig och att jag är så lättväckt är inget att göra åt! Men Alicia var vaken två ggr och Amanda två! Håller på att bli tokig!! Det tar så mycket på mitt humör och jag har ingen ork el lust för någonting!
Ska snart gå och lägga mig och hålla tummarna på en bra natt!

Madde, tack för i dag, supermysigt!! Ska gå igenom kläderna.... blir snart en liten påse:-)

Godnatt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade