torsdag 30 september 2010

Förstår inte...

Vart tiden tar vägen!!!! Nästan varje dag går jag och funderar på vad jag ska skriva i bloggen... Det måste jag ta upp, och det ska jag skriva om osv.... Men när kvällen kommer och ungarna krånglat klart är jag för trött för att knåpa i hop nått. Nu är det förmiddag och Amanda sover och nu tänkte jag skriva några rader snabbt innan jag skjuter på det igen:-)

Amanda har kommit in i nått konstigt sömnmönster sedan senaste feber-perioden. Och Alicia har varit trött och hängig denna veckan. I går hade hon ont i huvudet, vilket brukar tyda på att hon har nått på gång i kroppen...

Själv har jag varit effektiv de senaste dagarna. Fått gjort massor. Snart ska jag koka kött som jag ska ha i köttsoppan i dag. Känner mig frusen då inne tempen sjunker i samma takt som ute-tempen:-(

När Alicia kommer hem i dag ska vi ta det lungt eftersom det varit full rulle de senaste dagarna.
Lite god fika och slapp i soffan.
Tänkte göra äppelkräm till fikan. Tyvärr är det inget bra äppel-år i år. Mycket mask och skit i äpplena:-( Men det är ju lika mycket jobb med att rensa gräsmattan ändå.
I morgon är det fredag, vår busiga vovve ska komma hem ett tag, innan snickarna sätter i gång nästa vecka. Just nu är han hos svärmor och huserar.

Nu ska jag städa upp i köket och sedan ringa lite samtal innan det är dags för lunch! Ha en härlig torsdag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade