torsdag 9 september 2010

Turkiet!!

Snart bär det av!!! Amanda har varit superdålig det senaste dygnet. Jättehög feber som är svår att få ner. Tur att det kommer nu. Men i morse gick jag upp och grät en skvätt, dels av utmattning men även frustration. Varför, jag blir så ledsen, varför ska mitt älskade barn må så dåligt!!!:-(
Nu får vi hålla tummarna och hoppas på en solig vecka med bad, glass, och friska barn! Själv mår jag lite bättre. Blir lite lite bättre för var dag. Jag är ff döv (hihi) men det gör inte lika ont längre. Köpte tryckutjämnande proppar till öronen, nu när trumhinnan är på väg att läkas är det ju onödigt att den spricker igen!!
Packingen så gott som klar, snart blir det sängen och hoppas på så mycket sömn som möjligt!!

Nu blir det inga inlägg förrän om en vecka!!!

STOOOR Kram från mig!

1 kommentar:

Bloggintresserade