tisdag 7 september 2010

uppdatering...

Ja bättre har jag mått än de senaste dagarna... Amanda har varit orolig i natt och i morse åkte jag och tog en extra koll på mig och Amanda. Det läkte fint i snuttans öron, men mitt var långt i från friskt. Jag har ju varit yr mått illa haft huvudvärk och fortsatt ont i örat. MEN det var inte ovanligt när man har spräckt trumhinnan och det kommer att läkas, men det kommer att ta tid. Så det är bara att härda ut!
Amanda har fått feber så jag tror det är hennes bekanta febertoppar som gör sig påminda igen. Stackas liten duktig tjej... och nej kallelsen lyser med sin frånvaro....
På tal om duktig, min stora tjej cyklade till affären alldeles själv i dag och köpte mjölk till mamma!!Första gången. Hon sa att det var lite pirrit men det gick jättebra... Superstolt:-)

Snart bär det av.... SEMESTER... en halvdöv semester lär det bli men vad gör det!!:-)

Kramar....

1 kommentar:

  1. Duktiga tjejen!!!
    Massa krya-på-er-kramar och ha en riktigt härlig semester!

    SvaraRadera

Bloggintresserade