fredag 3 september 2010

usch...känsliga läsare varnas...

Nä jag har inte sovit något än! Precis innan avfärd till doktorn sprack min trummhinna... Åh vad bra sa Jan då gör det väl inte ont längre. JOOO det gör det kan jag meddela ff förb... ont! Bara det att nu kommer det äcklig vätska ur det med. Blodblandad vätska!

Hör inte ett smack men det brötar som tusan inne i örat.... Hatar det här. Sa till läkaren att vi åker på semester snart, ojj sa han, ja då får du komma tillbaka nästa vecka om det inte ger med sig! Fast det kan dröja när det är så illa sa han. SUCK! Varför! Säger jag bara. Jag sitt/ ligger i soffan, igen ställning är bekväm och trött och yr är jag, och lite illamående med... Ja det var nog allt.

TACK snälla mamma för att du tar hand om Amanda i dag!!!!

Nu har jag gnällt av mig.... fast det gör ff lika ont...... Nu hatar jag öroninflammation ännu mer!!!!! blääää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade