söndag 2 augusti 2009

I dag är jag glad:-)

Och jag har inte varit det på så länge.... jag vet inte varför. En blandning mellan att saker och ting inte alls blir som man tänkt sig och så lite annat smått och gott. Men i eftemiddag har det varit ensamtid för lilla mig och det har varit underbart. Hur fantastiskt det än är med små bebisar 24 timmar om dygnet så är det skönt med en paus ibland och tänka på sig själv! Tack snälla mamma för att min älskling får mysa med dig i natt:-)

Så min man har varit inne och läst lite i min blogg.... självklart var inte responsen så positiv... dvs han tycket att jag är väldigt negativ i min blogg. Inte roligt för andra att läsa menade han på. Jag vet inte jag tycker jag skrivit blandat känns det som, men han har säkert rätt jag är kanske negativ. Jag har kanske känt att jag behöver skriva av mig och då blir det automatiskt de negativa sakerna som dyker upp. Så jag ska försöka ta fram den där positiva tejen som finns där inne. Jag vet inte varför jag blivit så dålig på det.
Kanske dags att tänka på det.... varför jag är så negativ, och vad det är jag inte är nöjd med i livet och göra något åt det...eler hur. Det är ju trots allt bara jag som kan det....ändra min attityd och göra nått åt det där negativa i mitt liv...vad det nu kommer att innebära?

Min eftermiddag och kväll var altså en utav de bästa på länge. Jag körde Alicia till hennes kompis och fick en pratstund med en utav mina bästa vänner:-) Sedan åkte jag till H-stad och köpte min ansiktskräm och hittade ett par snygga jeans. Sedan hem och ge Amanda mat och förbereda henne för natten hos mormor. Sen åkte jag hem till Peter och Snadra för att lämna en sak dom glömde i går. Sandra undrade om jag ville stanna på mat....det gjorde jag och sedan såg vi en film... Väldigt trevligt sällskap:-)
Nu är jag trött och ska snart gå och lägga mig. Hoppas på många timmars sömn och sedan ska jag åka och hämta lilla hjärtat i morgon pigg och utvilad!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade