tisdag 30 juni 2009

tandläkaren, premiär och syhjälp!!

Ja det är så morgondagen kommer att se ut i korta drag haha... I söndags bet jag av en lagning i min tand och jag fick en "akuttid" i morgon kl 13.00. Jag HATAR att gå till tandläkaren. Konstigt nog var det inte så farligt förr i tiden...Men man har väl blivigt mesig! Har redan ont i magen! Går helst inte förrän det blir akut. Jag har säkert ett par hål till som måste lagas + en visdomstand som spökat! Jag skäms men det är sant...usch.
Men det händer lite roligheter med... Ska på premiären av Karlsson på taket... Mamma och Alicia ska med gå... Sen ska Alicia sova hos mormor och jag ska hem till min snälla morbrors fru och förhoppningsvis få hjälp att lägga upp den snygga vita klänning som jag fick av mamma... Jag vill så gärna ha den på 30-årsfesten på lördag!!
Nu ska jag prata med en favoritkompis...sen blir det sängen.....HEJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade