onsdag 12 augusti 2009

Hemma...

JA då var man hemma igen... Ungarna sover i sina sängar(snart i alla fall). Jag och Alicia har haft en riktigt bra kväll. Inledningsvis var det Mojje på lilla scen för barn (och mammor). Alla mammor i 30-årsåldern med gäddhäng kom igen nu klappa händerna...ehhh, jaha tillhör jag den kategorin nu? Gäddhäng, det har väl inte jag... jamen kanske liiite då....
Sen var det fullt ös, med Holm, Sargoma, Lövgren,Andersson mfl.... JA Brolle så klart....Verkade vara mest poppis....
Alicia fick korv med bröd, dricka, chips, och så lite godis i pausen för att orka hålla igång:-)
Så nu är man en förmögenhet fattigare.....typ....
En liten bit in på andra akt kom ÖS-REGNET!!! Då var det dags och ganska lagom att bryta upp. Sprang till bilen (som så många andra), av med Alicias strumpor på med handuk och värme...
Fast jag var hyfsat förberedd:-) Dessutom var hörselskydden på hela kvällen!
Amanda hade haft det bra hos mormor men vaknat många ggr. Tänder på G, helt klart!
Hoppas på att få sova hyfsat i natt.... Kan behövas.
Alldeles strax sängen för min del med!
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade