torsdag 27 augusti 2009

Nu kommer dom...

Amandas tänder! Vi har det lite jobbigt nu! Lilla hjärtat vaknar på nätterna och har svårt att somna om kvällarna! Hon har ont i munnen och det kliar!!!
Annars rullar allt på! I söndags var jag hemma hos morboror med fru och kusiner och hälsade på! Blir inte så ofta nu för tiden så det var mysigt! På kvällen laserade jag tak och drack wiskey... på måndagen var jag bakis:-/ , tisdagen var jag med Alicia i skolan en stund, sedan hade hon kompis med sig hem.... Onsdag var jag i väg på eftermiddagen och gjorde ärenden + en hemlis med mamma. I dag är det torsdag och snart är veckan slut!!!! Jan börjar jobba igen!
Vi håller på (mest Jan ) med Amandas rum. Det ska bli sååå skönt att få det klart:-)
Trötta är vi om kvällaren... AManda e på väg att somna, det enda som hindrar hemme är munnen stackarn!
Alicia är snart på väg mot sängen..... Själva ska vi betala räkningar...tjohooo...alltid lika kul... Speciellt denna månad:-/

Tack och hej:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade