torsdag 13 augusti 2009

oinbjudna gäster i sovrummet....

Somnade ca kl 1.00 i natt och trodde jag skulle få sova till ca halv åtta.... Mmmm. Jan är som sagt inte hemma och då händer det alltid sådana här saker...suck!!!!! Jag vaknar vid halv sex av att det är något som gnager jämte mig.... Jag förstår ju direkt vad det var och strax fick jag syn på DEN med. Lilla musen som gnagt i mitt nattygsbord! Den tassade så försiktigt och snabbt ut ur sovrummet när jag satt stilla i sängen. Tänkte på vad Jan sagt att dom kommer aldrig ensamna utan oftast två och två...Hmmmm tror ni jag somnade om sen? Nä jag hörde möss överallt, ett tag trodde jag de var under täcket för det kittlades på mig, och kliade i håret....jag menar, det har ju hänt förr, att möss vill bygga bo i håret...(annan historia)
Pratade med Mia och hon hade musfälla hemma. Alicia ska leka med Linnea, och jag med Amanda och Mia ska åka och shoppa lite i Halmstad. Trött är jag, och i kväll lär det inte bli mycket tak målade!!!
Amanda har tänder på G och är faktiskt inte så rolig att ha och göra med just nu, inte så illa som det låter men hon är inte nöjd med någonting, förutom när hon äter eller sover...
Nu är det dessutom grötdax:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade