tisdag 18 augusti 2009

lycklig...

Jo då jag lever.... haha. Bara inte hunnit skriva.... Det går i ett!! Lördagen var helskön och superrolig!Vi hade en toppenkväll, jag och Mia, och Brucean ska tilläggas hahaha. Han var den enda vi kunde hitta i mammas STORA cd-samling som gick att lyssna på hahaha....
Vi var snygga som sjutton och hade det kul....
Men inte så allvarligt när vi tjejer släpper loss. Dagen efter var helt ok. Vaknade 9.20 stutasde upp och duschade åt frukost och fixade i ordning (mammas lägenhet som vi lånat) Ja mamma var hemma hos min man som bjöd henne på middag.... När jag var klar ringde jag mamma(som hade min bil) och frågade när hon skulle komma:-) Längtade hem så klart... mest efter Amanda ,ska icke fönekas:-) Men såklart även efter övriga familjen. Vi var på Sjönevads marknad och hade lite familjemys och det är man ju glad över att man orkade!:-)
Nu dröjer det säkert till nästa gång men det lever man på länge.... (partandet altså)

I kväll har jag fått skön massage och ryggkli av min man:-) Händer inte så ofta nu för tiden , så just därför är jag lycklig:-)
Både jag och han är jobbigt förkylda... Men det går ju över!
Fast nu kom han precis förbi och sa att han håller å att få feber... jippie!!! Män är ju så roliga när dom har just feber.... jaja. Sånt är livet...jag tänker i alla fall bli frisk! Räcker med halsfluss och öroninflamation!!!
Nu ska jag lägga mig... ska upp i morgon bitti för att följa min stora dotter till Skolan!!!"stolt"

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade