fredag 21 augusti 2009

Min bästa vän...

Just nu är mixern min bästa vän :-) Och Amandas tror jag haha... Jag mixar ihop alla möjliga sortaes godsaker till henne!! Bär frukt, mat osv.... Hon älskar det. Vilken aptit lilla hjärtat har. Och det är sååå skönt, haha och kul. Det är ju så en annan kan tänka sig att äta det!
Fast det är klart att det blir en och annan burk ibland, man orkar ju inte varje dag. Men det är roligt och jag har tusen ggr så mycket ork än när Alicia var i den åldern....

Jan kom hem för en stund sedan och det värker i hjärtat när han sa att hon har det kämpigt och var jätteledsen i skolan! Men hon är trött och på väg att bli riktigt förkyld! Hoppas hon har en ok dag ändå, och sedan är det helg!!!! Får pyssla om henne lite extra i helgen!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade