måndag 28 september 2009

Helgen...

har just druckit andra koppen kaffe, Amanda sover. Är fortfarande trött efter helgen. För natten har varit mycket bra! Amandas övernattning hos mormor gick oxå väldigt bra! Känns så skönt. Hon får välling två ggr på kvällen och sen vill hon ha vid fyra på natten, då är hon jättehungrig. Sen somnar hon om och vaknar pigg och go vid sju. Då blir det ju massor av sömn över till mig:-)

Jag och Jan var på Bratt och åt middag i lördags, mycket gott! Jag åt kycklingfilé och Jan oxfilé. LYX! Sen skulle vi bara gå och ta en öl på Harrys. Men vi satt och pratade och tittade på folk så det blev mer än en öl! Tiden gick sååå fort och snälla Stefan hämtade oss. Vi var inte så pigga i går kan jag meddela men det var det värt!

Alicia hade bakat goda kolakakor hos farmor:-) Var sitt hjärta till mamma och pappa! Söta tjejen!

I dag skulle vi varit på fika hos Maria, Linnea och Isabelle, men Mia var så förkyld så vi skippar det!
Nu ska jag skriva handlingslista och se om jag kan fixa nått smarrigt till lunch!

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade