måndag 25 maj 2009

Blandat

Det var ett tag sedan jag skrev nu.... Jag har varit trött och det har varit många kalas. Min stora tjej har nu fyllt sex år! En dag att se tillbaks på med glädje och mycket smärta tyvärr! Ett barns födelse borde enbart vara förenat med lycka. För mig är det tyvärr inte det. Den dagen känns fortfarande lite tung.
I dag började dagen med babymassage!Underbart! Amanda var nästan lika nöjd i dag. Väl hemma lagade jag mat. Jag tyckte själv det var jättegott. Jan gillade inte riset, men grytan. Alicia gillade riset men inte grytan...suck.
Sen planterade jag och Alicia lite i hennes nya lilla växthus. Amanda fick sig ett bad. Sen var det min och Alicias tur, vi badade i bubbelpoolen ute. Skönt!
Jag och Jan började precis kolla på en skräckis, men jag SKA inte se den för då kan inte jag sova! Varför ska det vara så svårt att låta bli att titta!
Ska strax gå och lägga mig....hmmmm.....lovar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade