fredag 1 maj 2009

Nya kläder och kärlek...

Det var en lyckad dag i går... Efter att mannen varit iväg och handlat badkar och toastol:-), var det min tur att shoppa med mamma... Vi hittade mycket både jag och mor. Det var länge sedan vi gjorde nått själva och det var supermysigt. Tack snälla mamma för en bra 30-års present. Jag är så nöjd med mina nya kläder!
I dag har Alicia haft en kompis här större delen av dagen. Vädret har varit skönt och humöret har varit bra. I dag är en sån dag när man älskar sin familj lite sådär extra mycket! En sån dag när man känner f_n vad bra jag har det. Varför känner jag inte så här jämt? Hur kan man vissa dagar bli så grymt iriterad på en man som man älskar så mycket....
Kan det bero på mig eller på honom... kanske lite både och haha.
Tack för att ni finns min älskade familj, ni e bäst!!:-)

1 kommentar:

Bloggintresserade