söndag 10 maj 2009

Söndag...

Vanligtvis gillar inte jag söndagar.... Men dagen i dag gillar jag:-))
Kanske beror det på att jag fått sova heeela natten..... Även min man som skulle ta natten...hihi.. Jo vår älskade lilla Amanda sov heeeela natten. Från 21.00-06.15!!! Fast å andra sidan var hon vaken nästan hela dagen i går kändes det som:-)
Alicia har haft kompis här i dag, och Janne har planterat färdigt vår nya häck!!Blev superfint. Själv har jag skött marktjänsten...mat, saft, fika osv... Varit i affären(lagom prommenad för mig och Amanda) Nu i kväll grillade vi hel fläskfilé som legat och gottat sig i marinad hela dagen... JÄTTEGOTT mmmmmm...
Nu ska Alicia få ett remiär-bad i vårt fina badkar med lejontassar!! Själv dricker jag lite vin och njuter... Amanda sover just nu...kanske det blir hela natten i natt med....:-) I morgon ska jag och snuttan på babymassage för första gången...det blir verkligen spännande.
Men nu ska jag fortsätta njuta lite till och slötitta på tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade