söndag 17 maj 2009

Frustrerad

Min snälla man skulle ta Amanda i natt så att jag kunde sova gott, skönt med tanke på de få timmar jag fick i går natt! MEN när jag gått och lagt mig i gästsängen gick det inte.... jag började titta på film och blev supertrött... slumrade till. Vaknade och var vrålhungrig! Gick upp och åt, lufsade tillbaka till sängen..Tittade färdigt på filmen och var sedan klarvaken! Tänkte att då går jag ner i min säng, kanske kunde somna där, eller ta Amanda om hon vaknar...Kröp ner i min säng, väckte mannen som precis somnat och blev sur... Han somnar om och börjar SNARKA!!!
Jag förflyttar mig (igen) nu till soffan och slår på tv:n. Dumma hund som bara traskar i köket. Till slut somnar jag för att kl 6.00 väckas av mannen som gör mat till Amanda och som tänker slå sig ner i soffan för att mata henne. Jag tassar in i sovrummet och får i alla fall sova liiite till. Resultatet av denna natt är ju naturligtvis att jag är betydligt tröttare än vanligt!!!! SUCK!!!
Längtar efter i kväll när jag ska gå och lägga mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade